Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová studie vybrané destinace - Kutná Hora
Čiháková, Adéla ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Kutná Hora. Vymezuje základní pojmy marketingu destinace cestovního ruchu -- definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán spolu s kontrolou. Marketingová studie je prováděna v konkrétní destinaci - Kutná Hora. Po seznámení s destinací je provedena analýza prostředí destinace jak v oblasti primární nabídky tak i sekundární. Práce se zaměřuje na historický objekt Vlašský dvůr. Dále je provedena analýza návštěv jednotlivých objektů ve městě. Závěr práce shrnuje hlavní nedostatky a překážky rozvoje cestovního ruchu s nabídkou možných řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.